Followers

Tuesday, March 30, 2010

Geram dgn sikap pemandu yang kurang #%^&!!

Aku memang bengang dengan sikap sesetengah pemandu yang mementingkan diri sendiri ni. Dulu aku x reti bawak kereta, oklah xdla nk mengamuk sgt. Tp bila da tau bawak ni, lg bila jam, rasa mmg menyirap je ngan dorang ni. Bkn apa, lampu signal ada xnk pakai. kdg tu kereta je mahal, tp x tau nk guna. lain kali campak je la, rongak kan je lampu tu. Kalo da dok sblh kanan, nk masuk kiri, bagi la signal. Kita plak yg tersepit. Ikut hati aku, aku xnk je bagi, tp nanti kereta sendiri calar, pastu karang, silap2, tersangkut plak kat tgh jln tu nk bertikam lidah ngan pemandu tu plak ke apa ke. tu pun kalo org tu nk berenti. kalo dia tinggal je aku termanggu2? hmm..itu imiginasi aku jer..tp mmg geramlah. sgt2 geram. pg td aku mmg menyirap je. membebel sendiri dlm kereta. pastu pk balik buat bazir je. org tu bkn dgr pun...pasni DO or DIE! (ish dashyat lak bnyi nye..) mntk dijauhkan..kuatkan la kesabaranku...

No comments:

PENGUNJUNG

free counters

SMILE!!