Followers

Monday, December 27, 2010

Orang Berbudi Kita Berbahasa

Benarlah ungkapan di atas tu kan..Benda ni dah lama berlaku. Tapi sebab gambar2 dikumpul tak sempat nk transfer. Baru hari ni ada kesempatan nk upload dan stori kat sini. So, aku buat sekaligus je la sambil stori sikit2 je apa yg berlaku k. 
Kat bawah ni hadiah daripada peserta kursus pendek :
Mula dapat bungkusan ni terbayang, dapat Emas kah? hehehe
Bila kuarkan sampul di dalam..dah dpt bayangkan lain pulak..jeng jeng jeng..
Inilah di dalamnya..kain pasang....cantik kan..pandai dorang pilih ikut kulit aku nie..

Yang ni plak ada kiriman daripada peserta MTCP Iran. Dulu dia dtg kursus kat sini, sebelum balik Iran, aku bagi sehelai tudung kat dia. Rupanya abang dia plak dpt join kursus ni, so dia kirim kat aku kacang pistachio..memang favourite aku..heheh..shukran..(eh itu bahasa arab kan..xpelah..)
Inilah pistachio tue..sedap banget.... i likeeeee...tq!!

Inilah pemberi hadiah tu from Iran, lupa plak nama dia..yg aku tau, aku nmpk gemuk, ahaks!! Tidak!!

Yang ini plak pemberian daripada peserta bisnes matching. Secara luarannya everthing nampak berjalan lancar..Tapi disebaliknya tu, tak perlulah kita nak ingat2..mana yang baik kita terima, yg tak elok, kita jadikan pengajaran..cuma kena lebih berhati2 dengan pihak2 yang pandai berpura2...ehm ehm..apa kes ni.. (syyyhhhhh..)
Parcel yang dibalut kemas..jeng jeng jeng



Tarrraa..ni dia..periuk stim..mcm2 tau je dorang ni aku nk diet..pasni leh la wat masakan stim2..xyah mkn kedai..Iyo yo oo..
So, itulah sahaja gambo2 yg sempat dimuatkan. Nak ikutkan ada lagi barang lain tapi takde lak dlm simpanan. Contohnya ada lagi kain pasang dapat masa gi Kamunting, Pastu ada dapat frame..mcam2 lagi lah..dorang ni mmg pemurah..yg nk menerima pun serba salah..tp org kata rezeki jangan ditolak..semoga murah rezeki dorang gak...

No comments:

PENGUNJUNG

free counters

SMILE!!