Followers

Thursday, May 27, 2010

Tindakan yang Berani

Alhamdulillah akhirnya hari ni aku rasa lega sebab dapat meluahkan rasa yang terbuku di hati.  Selama ni aku hanya memerhatikan orang lain yang memberikan komen, pandangan atau luahan. Tapi kali ni aku telah mengambil langkah berani menampilkan diri di khalayak untuk meluahkan rasa ketidakpuasan hati. Bukan bertujuan untuk membangga diri, tetapi untuk menyokong dan memberikan pandangan peribadi. Lantaklah orang nk cakap aku da naik tocang ke apa ke. Jadi geram sgt sbb statement 'kita bkn nk menuding salah sesiapa, tp nk cari jalan penyelesaian'. Tapi kalo dah berkali-kali mention Penyelaras Kursus or SUK tu, bkn ke itu ditujukan kepada seseorang? N Random survey. Bape bnyk 'random' yg di sebut tu, sedangkan aku tau, aku la yang dimaksudkan. Sori eh..kali ni aku kena 'tembak' gak person yg buat statement2 tue..kalo tak smpai bila pun aku nk dipijak. Aku bercakap berdasarkan fakta dan pengalaman. Bukan pakai sedap mulut je. Korang-korang gak yg membuatkan aku jadi lebih berani. Aku bukan aku yang dulu..itu yang korang nak, itu yang korang akan terima..sekian terima kasih. kepada yang tak faham apa yang aku bebel ni, xpelah..ini sekadar luahan rasa aku tuk hari ni....WELL DONE LINDA! (biarla aku puji diri aku sendiri..)

4 comments:

Che' Pit said...

waa apa citer ni? mesti hangat.. rugi aku xde huhu.. hmm aku pun termasuk dlm penyelaras tu kan huhu..

adlin linda said...

semua penyelaras adalah pegawai latihan dan begitulah sebaliknya..aku harap sume yang dibincangkan diminitkan so orang2 yg xd masa tu (termasuk ko) boleh tau apa yang berlaku...huhuhu..

Hazalinda & Fadzli said...

Fuyoo..well done linda...ini baru betul..bangga nya kak linda ada kawan yg berani camni hehe

adlin linda said...

tq kak Linda..mcm sy ckplah..bkn senang nk tampilkan benda ni sume. tapi kita ada fakta..lg satu hal..kalo kita tak buat, org berkta gak..baik kita buat...hehehe..

PENGUNJUNG

free counters

SMILE!!