Followers

Thursday, January 6, 2011

Cendol

Nak cerita sikit je sebab gambar dah ada. Hari tu mkn ngan member kat Amcorp Mall. Di sebuah restoren mkn, we all order cendol. Selalunya cendol ni mmg tak pernah tak sedap. Tapi hari ni rasa dia lain macam, ada masam2 skit, pastu ada buih2 plak. So mintak pelayan tu tengokkan. Dahla dengan muka yang masam pastu pakai amik resit atas meja. Kitorang ni punyalah tunggu dia nk tukar or what so ever. Pastu memandangkan kitorang pun dah nk balik, terus gi kaunter n tanya apa jadi kat cendol. Rupanya dia dah cancel menu tu. Apara..awat tak cakap. Dah cancel, kami pun tak kata apa lah. Ingatkan nak tau la apa tindakan dia. Macam tu ke layan customer..Aku malas nk ckp lebih, kalo dorang tanya baru aku cakap. Tu pun aku dah 'hin2' gak kata cendol tu rasa lain mcm. Bdk kaunter pun snyap je. Apa? ingat kita suka2 ke nk cancel menu mcm tu? uuuweeek...(geram!)

Tengok, aku makan bersih tau sbb sedap
Tapi cendol ni pulak yg mmg favourite aku, hari tu, menghampakan plak rasa dia..mmg xleh nk makan lorr..

No comments:

PENGUNJUNG

free counters

SMILE!!