Followers

Wednesday, January 12, 2011

Tukar Domain Baru

Hari ni ada sedikit kelapangan, so aku meluangkan masa update blog ni. Sambil2 tu, gatal tangan tukar domain aku ni. Kenapa? Sebab aku dah tak nak guna nama 'feqa' tu. Nama tu dulu diambil sempena dengan nama rakan baik aku. Sebab terlalu baik, aku cantumkan nama dia ngan nama aku tuk emel aku dan blog (yg hari ni dah bertukar!). Setakat ni hanya emel masih aku kekalkan nama tu sbb dah terlalu 'mantap' penggunaannya kan..
Bersesuaian dengan tahun baru, aku pun telah memilih nama ni yg pd firasat aku adalah best kerana ia merupakan percantuman nama aku dan ibu kesayanganku..dan lebih mudah disebut..chewah....
Harapnya aku lebih rajin (rajin segalanya-famili, kerjaya, etc..) tahun ini..Itulah azam aku..

I'M HAPPY!! sumber : google

No comments:

PENGUNJUNG

free counters

SMILE!!