Followers

Monday, April 12, 2010

Hari yang tenang

Hari ini sedikit lega sebab tak terlibat dengan sebarang kelas. Tapi kena gi understudy kelas Meminda Undang-undang Kecil untuk menambah ilmu di dada...bnyak kali understudy tp selagi belum dapat mengajar subjek tersebut, xkan dapat 'feel'nyer..so daripada understudy jugak kita boleh tambah info2 or ayat2 tuk 'disinambungkan' untuk stiap slide yg ada. so boleh tambah 'modal' kelas.

Yang penting, understudy jangan dilupa walau kita sibuk macam mana pun. Lain la kita jenis boleh membaca bahan2 lain, then cepat ingat..(aku bukan jenis macam tue...)
Petang masuk kelas lagi satu plak. Ni nk sambung buat nota tuk kelas next week!!! AAArrrggghhhh...

2 comments:

Che' Pit said...

hik hik
aku x dpt understudy masa kat alor star aritu.. nanti aku study dari ko lak ek, hehe

adlin linda said...

understudy topik apa kat alor star?
Nk understudy ngan aku pun, kena tengok kelas apa gak la kan..huhu..aku pun masih bnyk perlu belajar..

PENGUNJUNG

free counters

SMILE!!