Followers

Monday, August 1, 2011

Blog Kesayangan Terpaksa Dihapuskan...Huhuhu...shedihnyer....

Aku tak sangka, dalam diam-diam, aku ada empat blog! Biar betik!... hehehee....
Ni sume angkara tamak lah kot... ye lah, yang paling official this one la yg aku tgh taip ni.

Sbb nak kurus punya pasal, pastu taknak org baca pasal azam aku tu, aku buat baru yang lain tuk cerita2 hal kurus je. Kononnya aku nk tgk balik la nanti permulaan susah payah aku nak kurus tu apa ceritanya kan.. tapi nampaknya sampai sekarang pun, azam aku tinggal azam.. sekejap je haritu memang lah bersemangat giler.. memang boleh control habis lah.. ada gaklah beberapa kg yg hilang. Disebabkan nafsu makan mengatasi segalanya, tinggal lah blog tu mcm tu je.. bersawang, pastu update pun dengan berita2 yang takde semangat sbb xde progress.Dah dua blog.

Blog ketiga, aku ikut kursus Mesra IT bersama Cikgu Mastura buat kali kedua. So, masa tu setiap orang harus cuba buat blog. Aku pun buat lagi baru guna gmail la pulak... Yang ni pulak konon-kononnya tuk rakan2 sekelas tu lah. Dan yang paling penting, dorang ni rakan sekerja. So, aku tak naklah dorang tau aku ada blog lain selain blog tu kan... Ye la yang ni banyak kisah peribadi.. Kurang syoklah tuk dorang nak baca.. (kononnya!!!).. Pastu aku tgk skrg ni, dorang yang lain tu pun senyap, sunyi sepi. Blog dorang aku tgk pun boleh tahan tersadai... Karang ada gak yang tu pun aku 'nyah'kan dari dunia ni!

Blog keempat, adalah perucabaan tuk koperasi aku. Disebabkan nak buat website asik ada masalah, aku nak cubalah buat sendiri guna blog je... Dah beberapa orang yg nk settlekan site tu tp tak settle2. Baru ni aku pun mula amik alih. Rupanya pending kat bahagian maklumat 'server'. Hmm nampknya kena cari jalan jugak tuk selesaikan. Selagi tak ok, aku rimas!..Dah la bayaran kat JARING pun dah dibuat. Nanti kalau sume da ok, aku 'nyah'kan la pulak blog kop ni..hehehe.... 

Begitulah al kisah terbinanya blog2 aku yg banyak melampau2 tue...

Oleh sebab itu juga lah!!, pada hari ini, 1 Ramadhan, 1 Ogos!!, aku dengan rasa sedihnya...plus rasa pilunya... terpaksa memadamkan blog kesayangan aku tu... di samping memadamkan rasa keTAMAKkan aku tu kan... hehehe...

Setelah ku 'lahirkan' dia, ku 'make-up' kan dia..ku 'belai' ku 'jaga' mungkin dengan tindakan ini, menjadikan aku lebih fokus pada benda lain... hwa hwa hwa... BUAT KERJA!!!

Di bawah ni aku attachkan la gambo rupa blog aku tue..huhuhu...sedih...

Rasa sangat cantik my blog ni...huhuhu ... :(




2 comments:

Mask-roll said...

hahahah akak!! camtula yg jadi pada mas...muahah sume abandon n mas tgl 2 blog je now...blog pasal kursus IT [ni pon x seberape nak hebat] n blog yg pemes tu..[perasaan!]. tu je la kak... xyah buat byk2 kak...2 je dah..tkt nnt akak jd x sempat n blog terbiar n xde mud nak berblog lg... huhuhuh

adlin linda said...

tu la pasal mas. dah la nk update pun payah..lagi tamak nak banyak2 ek.. excited sbnarnya nk cuba pelbagai background yg cantek2... :D

PENGUNJUNG

free counters

SMILE!!