Followers

Thursday, August 26, 2010

16 Ramadhan...Berapa banyak amalan kita?

image source : syue1802.blogspot.com
Hari ni genap 16 Ramadhan..cepat betul masa berlalu...aku terfikir sendiri, apakah amalan2 yg telah aku laksanakan sepanjang tempoh tersebut. Rasa terlalu sedikit amalan kita. Bnyk kerja2 rutin biasa. Tapi aku dapat tahu, itu semua pun termasuk sebagai ibadah juga kan. Ibadah umum. 

Walau macam mana pun, tak boleh berlengah, Ramadhan semakin cepat nk pergi. Aku mesti tingkatkan amalan, dan buat perkara2 yg lebih berfaedah.. :D 

Buat masa ni nk dgr lagu raya pun, lum ada mood sgt. Tak rasa lagi seronoknya..nk hold dulu..ada perkara yang belum diselesaikan..Aku bukan baik sgt. tp ni untuk muhasabah diri aku sendiri. For sure setiap tahun kita nk ada peningkatan dalam diri kita kan....Selamat beramal semua...

No comments:

PENGUNJUNG

free counters

SMILE!!