Followers

Tuesday, August 24, 2010

Surat Cinta?

Skrg ni kan musim mengemas rumah sempena nk menyambut Syawal (tapi sbnarnya patut sblm2 ni pun dah kena mengemas).  Nak dijadikan cerita, masa mengemas barang2 lama tu, terjumpa plak surat2 ni. Banyak giler. Kebanyakannya masa aku belajar di IPTA. Macam2 surat ada. Dari kakak sendiri, kawan2 sekolah dan tak kurang juga 'admirer' hehehe..yg aku admire org pun ada. Heeheee..tergelak sendiri bila tgk perangai aku masa tu. Mmg suka giler tulis surat sebagai salah satu hobi mengisi masa lapang. Bila kemas ni rasa sayang sbnarnya nak buang. Tp bila tgk balik, kalo simpan pun buat jadi penyakit je sebab dah buruk2 n hampir reput dek kena air banjir (simpan di kg, bawah katil lagi tue.. hehehe)..Surat2 tu bnyk memberi kenangan. Takdelah surat cinta pun..cinta monyet? pun takde rasanya..Ada satu yang paling aku suka drpd seorang teman yg masa tu bergelar 'abg angkat'..Tak pernah putus mengirim berita. Akhirnya khabar berita hilang mcm tu je. Sedih gak. Tp pk balik, skrg ni aku dah ada orang yg lebih aku sayang. 

So tu sume kisah silam je. Tak perlu lah diungkit lagi..Orang tu pun ntah ke mana. Tapi aku kenal diri aku..aku tak pernah 'declare' dengan sesapa. sume tu hanyalah 'kawan tp mesra'. Yang benar2 aku berani 'declare' adalah ex-classmate aku masa di UiTM, iaitu hsbd aku yg ada skrg ni!! My forever love...hehhee....Dia pun tau pasal surat2 ni. Tapi takdelah nk membaca..Aku pun berani tunjuk sbb dia sporting..Don't worry honey, u r the only one in my heart now!!.

5 comments:

Hazalinda & Fadzli said...

amboi mengimbas kenangan tak hingatt...nasib baik ur hubby tu spotting...kalu tidakkkk......jadikan semua tu kenangan dan perbandingan betapa bertuahnya sekrg bila dapat yg lebih baik...huhu

Mask-roll said...

hahaha... dl ex mas pon suke giler tulis surat..pnjg menjela..pastu mas nk buang biler dh kawen..dgn album skali la.. tp hubby ckp xpe kalo nak simpan...tp mas buang gak..sbb rase x fair plak...hubby xde gf b4 mas kan.. tkt dia ckp xpe tu kat mlt jer..dlm hati sape tau kan..heheh

adlin linda said...

Kak Linda : Don wori, i mengenang kisah silam je. Takde terbawak2 smpai ke mana..hehehe..

Mas : Betul ke dia xd gf sblm you..bagusnya! Akak lak, akak yg xd bf sblm kawin, dia bnyklah gak(lebih 3 kot..) mgkin tu slh satu sbb dia pun x kisah if akak nk simpan surat2 tue..hehehe..tp i da buang sume pun..bgsla mas pun da buang, so dia xd point nk ckp apa di hari muka nanti..hehehehe..(jahat!--stacy)

Mask-roll said...

hahaha..betul la kot kak... tp admire2 ni adelah..x sempat kapel je... ngah3... mas plak sempat kapel siap pts frust menonggeng lg...wakakakak

adlin linda said...

bahaya tu smpai menonggeng. nasib baik boleh balik asal...kalo x camne la ko nk buat kerja, asik 'sujud' je...nk bwk kete lagi payah..hehehhee..

PENGUNJUNG

free counters

SMILE!!