Followers

Thursday, February 24, 2011

Selamat Ulang Tahun buat Ibu Tersayang...


24 Februari. Tarikh bersejarah ibuku dilahirkan. Yang boleh dikatakan seperti amalan orang menyambut hari lahir "Selamat Hari Jadi Mak". Semoga mak dikurniakan kesihatan, keceriaan dan ketabahan dalam melayari bahtera perkahwinan (ceh aku lak yg mcm nak menasihatkan mak aku yg lbh lama dah kawin..heheh).. Tapi mak seorang yang penyabar. Sabar dengan karenah anak2 dia lima orang ni. Aku lagi banyak terhutang budi dan jasa mak ni sebab bukan saja dari lahir, tapi smpai aku beranak pinak, dialah yg jadi doktor dan nurse ketika aku dalam pantang, or aku sakit apa sekali pun. Baru ni sakit gigi, dia gak yg 'merawat'... Hmm kalo nk cerita pengorbanan seorang ibu ni memang banyak lah..Apa pun..hadiah untuk mak nanti akan diberi bila mak sampai KL ye. Mintak tolong mak lagi jaga anak2 pulak sebab mertua gi umrah..Hmm mak lagi, mak lagi.. Ok mak, hadiah best dari India tauuuu... Harap mak suka!!  I Love u mum!!

No comments:

PENGUNJUNG

free counters

SMILE!!