Followers

Friday, February 25, 2011

Selamat Ulang Tahun buat Diriku Pulak



Semalam birthday mak. Hari ni turn aku pulak. Sebab tu la mmg payah nk lupa or buat2 lupa hari jadi sendiri sebab tarikh dekat sgt dgn birthday orang tersayang. Bukanlah niat nk lupa tarikh tu. Tapi sekali sekala bila kita lupa, mesti best kan. Tiba plak ada 'orang' lain yg remind kan. Tapi skrg ni pun bersyukur la masih ada orang yang ingat. Tambah2 di dunia serba moden ni kan..semua wish pakai FB je. Lebih 30 rakan, saudara mara yang wish kat kita. Tq to all. I appreciate it very much.

Aku bersyukur sbb birthday kali ni jatuh pada hari Jumaat, bagi aku hari yang baik lah kan.. Aku pun berharap supaya dengan meningkat umur ni lebih banyak lagi amal ibadah yang boleh aku buat. Selain tu, aku harap aku jadi lebih 'kuat' dalam menghadapi cabaran dunia. Aku cakap ni nmpak mcm ada masalah besar plak kan. Ye la, nak lalui hari2 biasa ni bukan mudah, kalo tak kuat, mmg jadi lemah lah (apara..lawan perkataan 'kuat' mestilah 'lemah' hehehe..)

Oklah walaupun ni birthday aku, tapi aku xde mood nk menulis sgt sbb mengantuk di tengahari..nak rehat sebentar!! adios..

No comments:

PENGUNJUNG

free counters

SMILE!!