Followers

Tuesday, January 5, 2010

Adam n Nana Start Sekolah

4 Januari 2010
Hari pertama Adam nk bersekolah satu tempat dengan Nana. Sungguh xcited mereka. Aku pun xcited sibuk amik gambo Adam nk buat kenangan bila besar nanti mesti dia nk tengok gelagat dia.

Nasib baikla aku ni tergerak hati nk cuti dua hari. Ingatkan if smlm da start, arini da boleh curi2 tinggalkan Adam so nanti xdla dia glabah aku xd. Tp smlm x masuk kelas langsung. Sume cikgu sedang sibuk jaga pendaftaran. Pengurusan sekolah masih lagi dlm persiapan berpindah ke bangunan baru (sblm ni Nana sekolah dlm kabin). So bangunan baru ni masih xd kerusi n meja. So we all terpaksala balik semula..cam hampa la gak sbb da xcited nk tgk gelagat adam 1st day sekolah, tp cmni lak jadinya. Nana kira da berani.

Arini 5 Januari 2010, sekali lagi anta anak2. Arini better sikit je. Meja ada, tapi kerusi lak xd. Hmmm ok bolehlah dari xd. Tp tuk arini dok atas lantai beralaskan tikar. So dok dlm kumpulan. Nk masuk je kelas da ada budak melalak. Mau cuak gak muka si adam mula2 tu. Da melekat kat aku je. Tp pujuk2..baru dia nk..Tu pun da terkebil2 mata cam nk bergenang gak..aku n papa sorok2 tgk kan je dari jauh. Okla overall dia xd la buat hal..

Penat gak 2 3 kali nk gi sekolah. Adam balik kul 10, nana lak 11.30. so ada gap..harap pasni nk atur pengambilan dorang akan ok. kena manage baik2....

1 comment:

Mask-roll said...

wah best nye adam dah dh g skul..heheh. mama plak bertambah bz la..hehehe

PENGUNJUNG

free counters

SMILE!!